AccelStor lanceert volledig met NVMe werkende flash-array NeoSapphire P310 voor hoogwaardige prestaties en lage latency

AccelStor's New All-NVMe Flash Array: NeoSapphire P310 (Photo: Business Wire)

TAIPEI, Taiwan--()--AccelStor, aanbieder van software-defined all-flash-arrays, heeft vandaag de NeoSapphire P310 gepresenteerd, de flash-array die volledig met NVMe werkt. De P310 levert buitengewone prestaties op vlak van IOPS en heeft erg lage latency, waardoor dit een perfect opslagsysteem voor bedrijven, virtualisatie en VDI is. Met slechts 8 SSD’s voor NVMe levert de P310 6 TB aan ruwe capaciteit, waardoor deze flash-array met gemak 700 KIOPS voor randomwrites van 4KB behaalt. Dit zorgt voor een uitmuntende gebruikerservaring en de benodigde flexibiliteit voor het verwerken van big data, analyses en mediastreaming.

AccelStor, Inc.
Clara Lee, +886-2-77467616 ext. 2561