Met Autobandenmarkt.nl en Continental voor de Land Rover Experience naar IJsland

-Met Autobandenmarkt.nl en Continental een van de 16 plaatsen winnen van de Land Rover Experience door IJsland.

-Koop tussen 1 en 30 april 2017 minstens twee Continental-banden via de webshop en doe mee aan de prijsvraag.

Tijdens de zesdaagse reis rijdt u door rotsachtige hooglanden, aangeslibd land en lavavelden (Photo: Business Wire)

HANNOVER, Duitsland--()--Klanten van Autobandenmarkt.nl en Continental kunnen zich verheugen op een heel bijzondere prijsvraag: Van 1 tot 30 april 2017 verloten Europa‘s grootste online-bandenhandelaar en de premium bandenproducent samen 16 plaatsen voor de Land Rover Experience-reis naar IJsland. Van 30 augustus tot 4 september 2017 is het dan: weg uit het leven van alledag en het IJsland-avontuur aangaan. Tijdens de zesdaagse reis rijdt u door rotsachtige hooglanden, aangeslibd land en lavavelden - de ultieme off road-uitdaging voor mens en auto. Adembenemend wilde landschappen en natuurspektakels, van vulkaanmeren, geisers en watervallen tot gigantische gletsjers wachten erop ontdekt te worden. Aankomst en vertrek, hotelovernachtingen en transport zijn voor alle deelnemers inbegrepen.

Iedereen die op de actiepagina van Autobandenmarkt.nl minstens twee Continental-banden koopt kan meedoen - de aanbieding geldt voor alle maten en profielen. Daarna gewoon bij het betalen registreren en met een beetje geluk bent u erbij. De actie wordt in 16 Europese landen gehouden, en in elk land wordt een winnaar uitgeloot.

Bij Autobandenmarkt.nl heeft de klant een grote keus aan Continental-banden. De gerenommeerde producent behoort tot de wereldwijde marktleiders en biedt premium-producten voor alle klassen vaartuigen aan. Als u voor het omwisselseizoen nog nieuwe banden nodig hebt, vindt u bij Autobandenmarkt.nl het gehele assortiment aan zomerbanden van deze gerenommeerde producent. Via de praktische zoekfunctie komt de klant snel en rechtstreeks bij het passende product.

Meer informatie over de prijsvraag vindt u op https://www.autobandenmarkt.nl/continental-landrover-experience-tour-2017.html.

Over Autobandenmarkt.nl:

Bij Autobandenmarkt.nl kunnen belangstellenden kiezen uit meer dan 100 bandenmerken en meet dan 25.000 modellen: daaronder ook telkens de banden die als beste uit de tests zijn gekomen. Banden voor personenauto‘s, motoren evenals vrachtwagens, nutsvoertuigen en bussen maken ook deel uit van de portefeuille naast volledige wielen, velgen en vervangonderdelen en accessoires voor personenauto‘s. Bijzonder praktisch: De nieuwe banden worden snek en gratis* op elk gewenst adres geleverd. De kopers kunnen bij het online aankopen van de banden ook heel eenvoudig een van de meer dan 1.700 professionele montagepartners kiezen die dan de nieuwe banden vakkundig monteert. Vele van de garages die met ons samenwerken bieden ook nog andere bandenservice aan.

*vanaf 2 banden

Banden online kopen:

www.reifendirekt.de, www.reifendirekt.at, www.reifendirekt.ch, www.123pneus.ch, www.autobandenmarkt.nl, www.123pneus.fr, www.mytyres.co.uk, www.gommadiretto.it, www.neumaticos-online.es en in vele van de Delticom online shops.

Alles over banden van A tot Z: www.banden.nl

Bandentests: www.autobandentest.com

Informatie over het bedrijf: www.delti.com

insignis Agentur für