Exclusive Group versterkt mondiale propositie BigTec

PARIJS--()--Exclusive Group, het bedrijf in waardeverhogende dienstverlening en technologie, heeft vandaag bekendgemaakt dat Martin Bichler is aangesteld als coördinator van het onderdeel BigTec VAD, met een waarde van meer dan 100 miljoen euro. Als BigTec Vendor Manager voor EMEA & APAC leidt Martin het bedrijf op vlak van omzet- en winstdoelstellingen en is hij samen met de landelijke salesteams verantwoordelijk voor de uitvoering en ontwikkeling van de internationale propositie van BigTec.

“Martin is een getalenteerde channeloperator met adelbrieven in BigTec, waarmee hij de ideale keuze is voor verdere uitbreiding en succes van ons bedrijf voor waardeverhogende datacentertransformaties”, zei Barrie Desmond, operationeel directeur van Exclusive Group. “BigTec loopt voorop met baanbrekende technologieën, waarmee het de toekomst van zakelijke ict bepaalt en een belangrijke groeikans voor onze partners belichaamt. Martins nauwe banden met verkopers en directe ervaring in snel veranderende channeldynamiek is van vitaal belang voor onze relevantie en successen.”

Cohesive
Greg Halse/Ellie Stansfield