News Services Group wint waarderingsprijs van voorzitter AURAK

Mr. Abdulla Abdullatif Al Shahin – AURAK Vice-President of Administrative Affairs, Prof. Hassan Hamdan Al Alkim – AURAK President, Mr. Tony AbiHanna – NSG CEO, Mr. Joseph AbiHanna – ME NewsWire Regional Relationship Manager (Photo: ME NewsWire)

DUBAI, Verenigd Arabische Emiraten--()--News Services Group (NSG), vertegenwoordigd door zijn ceo Tony AbiHanna, heeft vandaag een prijs ontvangen uit handen van de voorzitter van de American University of Ras Al Khaimah (AURAK), hoogleraar Hassan Hamdan Al Alkim. Daarmee geeft de universiteit blijk van zijn waardering voor de voorbeeldige vertaal- en nieuwsdiensten die zijn verleend aan het instituut.

De prijs is ingegeven door de doorlopende succesvolle positionering van AURAK als een topinstituut voor hoger onderwijs in de Verenigde Arabische Emiraten en de regio.

News Services Group
Ms. Zyra Tarrosa, +971-4-452-5111