Panasonic India ontwikkelt Arbo, nieuwe interface met kunstmatige intelligentie voor smartphones

Panasonic India developed "Arbo" for Android phones for simple smartphone operation utilizing AI and a new user interface (Photo: Business Wire)

GURGAON, India--()--Panasonic India Pvt. Ltd. heeft Arbo ontwikkeld, een softwareprogramma voor Android-telefoons dat met kunstmatige intelligentie eenvoudige smartphonebesturing en een nieuw interface tot leven brengt. De software is verkrijgbaar voor de smartphoneserie ELUGA RAY MAX, die op 5 april 2017 op de markt komt. Daarnaast zal Arbo verkrijgbaar zijn voor de ELUGA PULSE X, bedoeld voor de markt in het Midden-Oosten en Afrika.

Panasonic India is sinds 2013 actief op de Indiase smartphonemarkt. Sindsdien heet Panasonic, voortbouwend op jarenlange ervaring in de branche voor huishoudelijke apparaten, een brede keur aan producten geïntroduceerd voor superieure bruikbaarheid. Iedere dag worden nieuwe functie voor de smartphone ontwikkeld, maar smartphonebezitters wenden zich voor het dagelijks gebruik tot een beperkte groep functies. Panasonic India heeft Arbo ontwikkeld voor gemakkelijke (single-hand) en snelle (tot wel drie acties) aansturing als centraal concept.

Panasonic India
Tribhuwan Joshi, +91-9650111769