Russell Reynolds Associates en Hogan Assessments helpen organisaties met Leadership Span bij selectie succesvolle topbestuurders

Russell Reynolds Associates and Hogan Assessments introduce Leadership Span(TM) (Graphic: Business Wire)

NEW YORK--()--De huidige en toekomstige complexiteit en veranderlijkheid van bedrijven vereisen nieuwe kwaliteiten voor topfuncties binnen een onderneming. Als reactie daarop introduceren Reynolds Associates en Hogan Assessments de Leadership Span™, een wetenschappelijk bewezen methode voor de werving en beoordeling van leidinggevenden die helpt te voorspellen hoe iemand presteert in een leidende rol. Dankzij deze aanpak verkleinen organisaties de risico’s bij de selectie van leidinggevenden, omdat het hen helpt leiders met de grootste kans op langdurig succes in topfuncties te vinden en te vormen. Leadership Span geeft Russell Reynolds het vermogen organisaties bij te staan bij:

-- De selectie van toekomstige leidinggevenden die het best toegerust zijn om een koers te varen in constante onzekerheid, wat risico’s verkleint en bestuurlijke transities verbetert

-- De creatie van robuuste opvolgingsplannen, zodat het juiste talent gegarandeerd beschikbaar is wanneer dat nodig is

-- De vorming van topbestuurders, zodat ze duurzaam presteren

-- De vroege herkenning van leiders van nieuwe generatie, met de grootste potentie voor de toekomst

Russell Reynolds Associates
Vijaya Singh, 212-351-1987