NeoSapphire P710 AccelStor vergroot de kracht van cloudinfrastructuur

AccelStor will showcase their flagship NeoSapphire P710 all-flash array at Cloud Expo Europe 2017. (Graphic: Business Wire)

TAIPEI, Taiwan--()--AccelStor, aanbieder van software-defined all-flash-arrays, kondigt met blijdschap zijn deelname aan Cloud Expo Europe aan, dat dit jaar van 15 tot 16 maart plaatsvindt in ExCel in Londen. Accelstor exposeert in stand 862.

AccelStor laat hier zijn vlaggenschip zien, de NeoSapphire P710 AFA. De P710 is het krachtigste model uit de serie en levert extreme prestaties, met 700K+ IOPS voor 4KB-randomwrites in een enkel opslagapparaat. Daarnaast biedt de P710 een overdaad aan functies met behoud van uitmuntende slagkracht. Deze eigenschappen maken van P710 de optimale oplossing voor cloudinfrastructuur en VDI-applicaties.

AccelStor, Inc.
Clara Lee, +886 2 77467616 ext. 2561