Bacardi Limited ontvouwt opvolgingsplannen binnen bestuur

Mahesh Madhavan, a 20-year Bacardi veteran, will succeed Michael J. Dolan, who will retire as Chief Executive Officer, effective April 1, 2018. (Photo: Business Wire)

HAMILTON, Bermuda--()--De familie-onderneming Bacardi Limited, ‘s werelds grootste niet-beursgenoteerde bedrijf in alcoholische drank, heeft vandaag bekendgemaakt dat Mahesh Madhavan de opvolger is van Michael J. Dolan, die per 1 april aftreedt als chief executive officer. Mahesh Madhavan werkt al twintig jaar bij Bacardi en is momenteel lid als regionaal topman voor Azië lid van het internationale bestuur. In de tussentijd blijft Dolan aan als interim-ceo, terwijl Madhavan het grootste deel van 2017 de nieuwe functie van regionaal topman in Europa op zich neemt. Dolan blijft tot de aandeelhoudersvergadering van 2019 lid van de bestuursraad van Bacardi, daarna verlaat hij het bedrijf.

Bacardi Limited
Amy Federman, +1-441-294-1110