Terugblik 2016: LR Health& Beauty blijft succesvol

Dr. Thomas Stoffmehl, CEO von LR Health & Beauty (Foto: Business Wire)

AHLEN, Duitsland--()--De positieve trend van 2015 zet door: LR Health & Beauty was in staat zijn gunstige resultaten in 2016 een vervolg te geven. Het in Ahlen gevestigde bedrijf in netwerkmarketing boekte een omzet van 258 miljoen euro, een groei op jaarbasis van 15 procent (minus effecten van koerswisselingen). De belangrijkste motoren achter de groei waren internationale markten als Turkije, Italië, Polen, België, Nederland en Spanje, waar de groei in dubbele cijfers werd geschreven. Ook in Duitsland groeide LR met bijna 20 procent, door de overname van nieuwe verkooppartners. Daarmee legt het bedrijf de basis voor duurzaam succes. “Dit is een uitmuntende ontwikkeling, die het vertrouwen in ons verdienmodel onderstreept”, zei Thomas Stoffmehl, ceo van LR Health & Beauty en woordvoerder van de raad van bestuur.

LR Health & Beauty
Almut Kellermeyer