YKK brengt nieuwe stop-motionfilm Zipper& Bears uit na succesvolle animatievideo’s met 13 miljoen views

New Stop Motion Film "Zipper & Bears" to Be Internationally Released by YKK, Following Its High-Profile Short Animation Films That Received a Total 13 Million Views (Photo: Business Wire)

TOKYO--()--YKK Corporation (hoofdkantoor: 1 Kanda-Izumicho, Chiyoda, Tokyo) heeft in 2014 de korte animatiefilm ‘FASTENING DAYS’ geproduceerd en uitgebracht, die in 2016 werd opgevolgd door FASTENING DAYS 2. Daarmee genereerde het bedrijf wereldwijd meer dan 13 miljoen views voor de promotie van het merk YKK en zijn ritssluitingen. De nieuwste video van YKK, ‘Zipper & Bears’, is een stop-motionfilm. De film gaat op 28 februari wereldwijd in première op het officiële YouTube-kanaal van YKK (https://www.youtube.com/YKKfastening) en is in verschillende landen en regio’s op YouTube te zien als reclame.

‘Zippe r& Bears’ is gemaakt om de wereld kennis te laten maken met de tagline van de Fastening Products Group: kleine onderdeeltjes, groot verschil. Onder dit motto ontwikkelt YKK nuttige, gebruiksvriendelijke ritssluitingen.

Contact for Inquiries
PR Office re: Short Movie “Zipper&Bears” (c/o PR company INITIAL Inc.)
TEL: +81-3-5572-6064
E-mail: YKKdougaPR@vectorinc.co.jp
YKK Corporation
Hiroki Ishimaru
Corporate Communications Group
E-mail: h-ishimaru@ykk.co.jp

Contact for Inquiries
PR Office re: Short Movie “Zipper&Bears” (c/o PR company INITIAL Inc.)
TEL: +81-3-5572-6064
E-mail: YKKdougaPR@vectorinc.co.jp