Hilton Honors biedt exclusieve, unieke muzikale belevenissen

Hilton Launches "Music Happens Here," a First of its Kind Integrated Music Program, With Exclusive OneRepublic Concert Just for Hilton Honors Members (Photo: Business Wire)

MCLEAN, Va.--()--Hilton heeft in de GRAMMY ® Week het programma ‘Music Happens Here’ gelanceerd. Dit unieke muzikale programma laat leden van Hilton Honors genieten van unieke concertervaringen en ongeëvenaarde toegang tot muziek en muzikanten. Het programma steunt op Hiltons exclusieve samenwerkingen met Live Nation en The Recording Academy ® (de organisatie die de GRAMMY ®mogelijk maakt). Bovendien gaat Hilton een nieuwe samenwerking aan met Spotify, voor het maken van nieuwe muziek en entertainment op reis.

Hilton Honors heeft zichzelf weer overtroffen om zijn leden nog meer te geven van dat waar ze het meest van houden. Met ‘Music Happens Here’ hebben Hilton Honors-leden toegang tot topconcerten, privé-ontmoetingen met de grootste artiesten uit de hitlijsten, een-op-een-belevenissen met artiesten en privéconcerten in Hilton-hotels en -resorts en op iconische locaties.

Lauren Skrincosky
Hilton