Elvir Kolak treedt aan als algemeen directeur voor BELFOR Europe

Elvir Kolak, Managing Director, BELFOR Europe GmbH (Photo: Business Wire)

DUISBURG, Duitsland--()--Elvir Kolak (46) versterkt vanaf vandaag de directie van BELFOR Europe. Hij is bovendien verantwoordelijk voor de Poolse en de Britse markten, waarvoor hij aantreedt als algemeen directeur. Kolak was eerder leidinggevende voor BELFOR in Duitsland en Denemarken. “Met de benoeming van Elvir Kolak tot algemeen directeur zetten we een nieuwe stap in de implementatie van onze groeistrategie. We willen onze voorsprong op de markt vergroten en onze band met cliënten versterken”, zei Conor Roche, algemeen directeur van BELFOR Europe. BELFOR is de internationale leider in schadeherstel. Het Europees hoofdkantoor van het bedrijf staat in de Duitse stad Duisburg.

BELFOR Europe GmbH
Cornelia Meyer von Bremen
Head of Corporate Marketing & Communications
Tel.: +49 (0)203-75640-300