Nieuwe lijn vormingsweefsels TransForm van Xerium zorgt voor kostenbesparing en operationele verbeteringen voor karton en verpakkingsfabrikanten

TransForm Technology Incorporates New-to-world Proprietary Polymers with Unique Structural Designs (Photo: Business Wire)

YOUNGSVILLE, N.C.--()--Xerium Technologies, Inc. introduceert TransForm, een revolutionaire nieuwe generatie vormingsweefsels voor karton en verpakkingsmachines. Dit nieuwe type verlaagt het energieverbruik en verlengt de levensduur van weefsels, naast andere aanzienlijke voordelen.

“Onze klanten voor karton en verpakkingen eisen blijvende verbeteringen in efficiëntie en lagere operationele kosten, maar tegelijkertijd ook een hogere kwaliteit en maximale output”, zei Bill Butterfield, uitvoerend vicepresident en hoofd techniek van Xerium. “Met het gebruik van nieuwe gepatenteerde polymeren en structurele designs helpt TransForm al veel klanten helpt bij een energiebesparing van 15 procent en een verlenging van de levensduur van materiaal met 15 tot 25 procent.”

Xerium Technologies, Inc.
Steve Cole