Rimini Street ziet omzet in Europa met 67 procent groeien en breidt Europese onderdelen uit

Rimini Street Increases Revenue in Europe by 67% and Expands European Operations (Graphic: Business Wire)

LAS VEGAS & LONDEN--()--Rimini Street, Inc., een toonaangevende onafhankelijke verlener van ondersteunende diensten voor Business SuiteBusinessObjects en HANA Database van SAP SE en SiebelPeopleSoftJD EdwardsE-Business SuiteOracle DatabaseOracle MiddlewareHyperionOracle RetailOracle Agile PLM en Oracle ATG Web Commerce van Oracle Corporation, heeft vandaag bekendgemaakt dat de aanwezigheid en investeringen van het bedrijf in Europa zijn uitgebreid, als antwoord op de toegenomen vraag naar zijn hoogwaardige ondersteunende diensten voor bedrijfssoftware van Oracle en SAP. Het bedrijf maakt bekend dat zijn omzet in de regio met 67 procent is gegroeid in de twaalf maanden die zijn geëindigd op 30 september 2016. Rimini Street zag ook zijn klantenbasis in de regio groeien met 41 procent op jaarbasis. Om tegemoet te komen aan de gegroeide vraag heeft het bedrijf zijn vestigingen in Europa uitgebreid met een kantoor in Stockhom en zijn bestaande kantoorruimte in Londen uitgebreid. Rimini Street heeft bovendien zijn personeel uitgebreid met 51 procent, gemeten naar jaarbasis op 30 september 2016.

Rimini Street, Inc.
Michelle McGlocklin, +1 925-523-8414