Ascoms workflow løsning modtager prestigefyldt pris fra Frost and Sullivan

Det globale analysefirma Frost & Sullivan har tildelt sin Best Practices Award 2016 til Ascoms workflow løsning. Prisen fremhæver Ascoms teknologiske lederskab og viden om arbejdsgangene i sundhedssektoren.

(Graphic: Business Wire)

GOTHENBURG, Sverige--()--Det er på baggrund af en nylig analyse af digitaliseringen i den amerikanske sundhedssektor, at Frost & Sullivan har kåret Ascom som vinder af årets Best Practices Award. Ascom modtager prisen for sin workflow løsninger, som netop er målrettet sundhedssektoren.

Prisen, som uddeles hvert år, gives til en virksomhed, der har udviklet et innovativt produkt baseret på førende teknologier. Produktet skal indeholde værdiskabende fordele og forbedre ROI, så kunderne øger deres markedspotentiale.

Frost & Sullivan hæfter sig ved, at Ascoms workflow løsning – som omfatter den specialdesignede smartphone til sundhedssektoren Ascom Myco, Telligence Patientkald og Unite software – giver det kliniske personale adgang til patientinformation, når og hvor der er behov for det, så de kan levere endnu mere kvalitet i patientplejen. For eksempel indeholder Ascoms patientkaldesystem eskalering og prioritering af kald og alarmer, så personalet kan handle optimalt og rettidigt i alle situationer.

Frost & Sullivan noterer også Ascoms commitment i forhold til at forstå behovene i sundhedssektoren og tilbyde økonomiske løsninger, der kan integreres med hospitalernes eksisterende teknologier og som dækker hele flowet af arbejdsgange.

-Traditionelle workflow løsninger tager hånd om et enkelt element i arbejdsprocessen, hvilket efterlader mange hospitaler med huller i arbejdsgangene, fordi leverandørernes løsninger ikke taler sammen. Ascom løser denne problematik med sine løsninger – Ascom Myco, Unite Middleware og Telligence Patientkald – som dækker hele værdikæden. Derfor øger Ascoms løsningspallette mobiliteten, reducerer antallet af unødvendige skridt og fjerner flaskehalse i workflowet. Det styrker på én gang patienttilfredsheden og øger kvaliteten i plejen, siger Michelle Reich, Best Practices Analyst i Frost & Sullivan.

-Vi har holdt møder med Frost & Sullivan, som ikke blot har haft et teknologisk fokus, men også sat fokus på, hvordan vi designer vores løsninger i forhold til virkeligheden i sundhedssektoren. Sundhedssektoren udvikler sig hurtigt, og det er en stor opgave for leverandørerne, at holde sig opdaterede på det teknologiske felt og samtidig holde fokus på det vigtigste – patienterne. Vi er glade for, at vores tilgang til opgaven har fået Frost & Sullivans Best Practices-stempel, siger Tim Whelehan, CEO, Ascom Nordamerika.

Frost & Sullivan Best Practices awards anerkender virksomheder på en række regionale og globale markeder for enestående præstationer og performance på områder som lederskab, teknologisk innovation, kundeservice og strategisk produktudvikling. Brancheanalytikere sammenligner spillere på markedet og måler deres præstationer via dybdegående interviews, analyser og forskning for at identificere best practices inden for branchen.

Om Frost & Sullivan

Frost & Sullivan giver virksomheder mulighed for at styrke deres vækst og positionere sig stærkt inden for vækst, innovation og lederskab. Virksomhedens Growth Partnership Service tilbyder forskning og best practice-modeller til CEOs og deres vækst-teams, så de kan skabe, evaluere og implementere vækststrategier. Frost & Sullivan har næsten 50 års erfaring som partner med nogle af verdens største virksomheder, nye virksomheder og investeringsfællesskaber. Virksomheden har 31 kontorer på seks kontinenter. Find flere oplysninger på www.frost.com

Om Ascom

Ascom er en global leverandør af løsninger med fokus på ICT og mobile workflowløsninger i sundhedssektoren. Det er Ascoms vision at lukke hullerne i den digitale information med henblik på at skabe det bedste beslutningsgrundlag - når som helst og hvor som helst. Ascom ønsker at levere forretningskritiske realtidsløsninger til stærkt mobile, ad-hoc og tidsfølsomme miljøer. Virksomhedens unikke produkt- og løsningsportfolio og softwarearkitektur gør det muligt at integrere mobile enheder og skabe løsninger, der giver smidige, effektive workflows i både sundhedssektoren, industri-, sikkerheds- og detailsektoren.

Ascoms hovedsæde ligger i Baar i Schweiz. Virksomheden har datterselskaber i 15 lande og beskæftiger ca. 1.300 medarbejdere verden over. Ascom (ASCN) er noteret på SIX Swiss Exchange i Zürich. Find flere oplysninger om Ascom på www.ascom.dk.

Ascom Wireless Solutions
Karin Dunberg
Marketing Communications Manager
E-mail: karin.dunberg@ascom.com
Frost & Sullivan
Chiara Carella
E-post: chiara.carella@frost.com

Release Summary

Based on its recent analysis of the enterprise wireless phone market, Frost & Sullivan recognizes Ascom Wireless Solutions with the 2016 Global Company of the Year Award.

Ascom Wireless Solutions
Karin Dunberg