PubMatic lanceert SEVEN, een uitgebreid Winstbeheerplatform door de huidige wereld van digitale media

Het platform omvat de nieuwe Unified Ad Server van het bedrijf voor zowel directe als geautomatiseerde verkoopkanalen

KEULEN, Duitsland--()--PubMatic, het bedrijf dat geautomatiseerde oplossingen biedt voor de industrie van open digitale media, heeft vandaag de lancering van SEVEN bekend gemaakt, het uitgebreide omzetbeheerplatform dat uitgevers volledige controle geeft over hun digitale eigendommen en kopers van media de mogelijkheid geeft om geverifieerde producten en diensten aan te schaffen via alle media, kanalen en formaten.

“PubMatic is intensief gericht op het leveren van de technologie die de toekomst van publiceren mogelijk maakt”, zegt Kirk McDonald, President van PubMatic. “De snel veranderende aard van digitaal uitgeven heeft onze industrie ertoe gedwongen om ons meer te richten op reactieve strategieën dan succes op lange termijn. Meer dan ooit moet technologie onafhankelijk zijn en uitgevers en kopers de mogelijkheid bieden om hun zakelijke strategie te beheersen. SEVEN geeft uitgevers de gereedschappen die ze nodig hebben om een concurrentievoordeel te hebben in het ingewikkelde ecosysteem van tegenwoordig.”

Het SEVEN-platform biedt oplossingen voor:

• Holistisch beheer van reclamebeslissingen;
  • Automatiseren van kopen en verkopen van inventaris;
  • Beheren van kwaliteitscontrole en naleving;
  • Leveren van real-time gegevens en statistieken

Met de lancering van SEVEN worden nieuwe mogelijkheden als de Unified Ad Server en OpenWrap van het bedrijf opgenomen in deze vier oplossingsgebieden van het SEVEN-platform, naast de bestaande producten van PubMatic, zoals SSP, RTB, PMP, Analytics, Header Bidding, Curated Audiences en meer.

“Het is mooi om te zien dat PubMatic de mogelijkheid biedt aan uitgevers zoals wij om de omzet in hun verkoopkanalen te optimaliseren—zonder toe te geven aan garanties,” zegt Stefan Carlsson, Head of Programmatic bij Bonnier Tidskrifter. “Met de lancering van SEVEN is het duidelijk dat ze ook veel meer aan kunnen bieden.”

PubMatic’s Unified Ad Server is de eerste die specifiek gemaakt is om een transparante workflow te creëren in alle verkoopkanalen, of het nu gaat om directe verkoopkanalen, particuliere handelsplaatsen, gegarandeerde particuliere verkopen, automatische gegarandeerde verkopen, open uitwisseling of gecombineerde verkoop. Met PubMatic’s Unified Ad Server hebben uitgevoerd nu de mogelijkheid om:

• Automatisch en handmatig inventarisbeheer vanuit een enkel scherm;
  • Opbrengsten te optimaliseren over verkoopkanalen zonder toe te geven aan garanties of vereisten op het gebied van merkcontrole;
  • Toegang te hebben tot statistieken op bedrijfsniveau met real-time gegevens en inzichten

Anders dan ad servers die ontwikkeld zijn voor de desktopomgeving is de Unified Ad Server van PubMatic gebouwd voor programmeurs en mobiele experts om uitgevers de mogelijkheid te bieden om meerdere opbrengstkanalen en advertentieformaten, waaronder scherm, mobiel, tablet, rich media, video en native te beheren. Uitgevers kunnen kiezen voor het gebruik van het volledige pakket of modules die hun directe behoeften oplossen, zoals een effectief mobiel advertentieaanbod.

Daarnaast, als onderdeel van de lancering van SEVEN, introduceert PubMatic ook OpenWrap, met de wrapper tag die de bedrijfsgerichte Wrapper Solution open-source mogelijkheden geeft. OpenWrap is wereldwijd beschikbaar voor uitgevers, door de toewijding van PubMatic om transparantie te bevorderen en te ondersteunen en eerlijkheid binnen het digitale advertentie-ecosysteem te bevorderen.

OpenWrap heeft geen handelaarsvoordelen, geen prijsverschillen en biedt volledig beheer, waarmee dit de eerste en enige gratis open-source keuze op bedrijfsniveau is op de huidige markt.

Voor meer informatie over OpenWrap, PubMatic’s nieuwe Unified Ad Server, of meer informatie over SEVEN, bezoek www.PubMatic.com of vraag een bijeenkomst aan met het PubMatic team deze week op Dmexco, Hal 8 stand C069.

Over PubMatic

PubMatic is het bedrijf dat geautomatiseerde oplossingen biedt voor een open digitale media-industrie. Met het toonaangevende meerkanaals automatiseringsplatform voor uitgevers en bedrijfsgeschikte programmatische gereedschappen voor mediakopers, geeft PubMatic’s uitgevers-eerst benadering uitgevers toegang tot premium inhoud op niveau. Met bijna één miljard advertentievertoningen per maand heeft PubMatic een wereldwijde infrastructuur gemaakt die betekenisvolle verbindingen tussen consumenten, inhoud en merken mogelijk maakt. Sinds 2006 heeft de focus van PubMatic op gegevens en technologie de groei van de programmeerindustrie als geheel gevoed. De hoofdvestiging bevindt zich in Redwood City, California en PubMatic heeft 12 vestigingen en 6 datacenters over de hele wereld.

PubMatic is een geregistreerd handelsmerk van PubMatic, Inc. Alle andere handelsmerken zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaars.

PubMatic, Inc.
Paige F. MacGregor, 917-848-3584