Rimini Street introduceert met Service Level Agreements nieuwe premiumstandaard voor ondersteuning bedrijfssoftware

Rimini Street Once Again Sets New Premium Standard for Enterprise Software Support Service Level Commitments (Photo: Business Wire)

LAS VEGAS--()--Rimini Street, Inc., de toonaangevende onafhankelijke verlener van ondersteunende diensten voor Business Suite en BusinessObjects van SAP SE en SiebelPeopleSoftJD EdwardsE-Business SuiteOracle DatabaseOracle MiddlewareHyperionOracle Retail en Oracle Agile PLM van Oracle Corporation, heeft vandaag bekendgemaakt dat het nieuwe, responsievere Service Level Agreements heeft geïmplementeerd, met een gegarandeerde reactietijd van 15 minuten voor kritieke kwesties met Prioriteit 1 en een gegarandeerde reactietijd van 30 minuten voor urgente zaken met Prioriteit 2. Het bedrijf voerde de branche in 2005 al aan met een gegarandeerde responstijd van 30 minuten en 24/7/365 respons van technici voor P1-kwesties. De nieuwe, verbeterde contractvoorwaarden van Rimini Street legt de lat voor premiumservice binnen de sector hoger. Alle nieuwe en bestaande cliënten krijgen automatisch deze verbeterde service-standaard, die per direct in werking treedt.

Rimini Street, Inc.
Michelle McGlocklin, +1 925-523-8414