Tweevoudig winnaar sleept eindprijs in de wacht op ISC-HPCAC Student Cluster Competition; inschrijving 2017 geopend

SUNNYVALE, Californië & FRANKFURT, Duitsland--()--Volgend op het succes van Student Cluster Competition (SCC) 2016, dat vorige maand plaatsvond op de conferentie ISC High Performance, maakt de HPC Advisory Council (HPCAC) samen met ISC Group de definitieve resultaten van de wedstrijd en de opening van de inschrijving 2017

Voor de derde keer kwam het Zuid-Afrikaanse Centre for High Performance Computing (CHPC) uit de bus als SCC Grand Champion. Het centrum is daarmee de eerste drievoudige winnaar in de geschiedenis van de competitie. De eindwinnaar eindigde nipt voor de Tsinghua-universiteit, de Chinese SCC-winnaar van vorig jaar die dit jaar op de tweede plek eindigde.

HPC Advisory Council
Cydney Ewald Stevens, +1-512-994-5825