TMD Security beschermt geldautomaten van het type NCR SelfServ tegen ‘Long Bezel’-skimming

SCHAFFHAUSEN, Zwitserland & PHILADELPHIA--()--TMD Security, wereldwijd marktleider in anti-skimmingtechnologie voor geld- en betaalautomaten, heeft vandaag zijn nieuwe anti-skimmingtechnologie geïntroduceerd voor geldautomaten van het type NCR SelfServ. CPK 6001s versie 2016 van TMD Security’s Card Protection Kit beschermt tegen ‘Long Bezel’-skimmers, een nieuwe techniek waarbij criminelen het op NCR SelfServ-automaten met gemotoriseerde kaartlezers hebben voorzien.

De research & development afdeling van TMD Security voorspelde in het kader van voortdurende risicoanalyse dat Long Bezel-skimmers een gevaar zouden gaan vormen. Daarom ontwikkelde het bedrijf CPK 6001s v2016, met gepatenteerde beveiligingsfuncties die bescherming bieden tegen LB-skimmers. De nieuwe anti-skimmingtechnologie voor SelfServ-geldautomaten beschermt ook actief tegen andere skimmingtechnieken, zoals de 2generatie stereoskimmers.

TMD Security
Claire Shufflebotham