UNITEDPRINT SE richt 250e USS Partnershop op op de Drupa Print Media Fair

De online printer kondigt het 250e bedrijf aan dat aan haar partnerprogramma meedoet

RADEBEUL, Duitsland--()--De online printer UNITEDPRINT SE, die beschikt over print24.com onder haar toonaangevende merken, heeft opnieuw een mijlpaal bereikt door de 250e partnershop toe te voegen aan haar nieuwe programma USS Partnershops.

UNITEDPRINT SE biedt plaatselijke printers onder haar merk Unitedprint Shop Services de mogelijkheid aan om zonder extra kosten hun eigen online partnershop te openen. De 250e partnershop is inmiddels met succes geopend op de Drupa van dit jaar. Ali Jason Bazooband, Managing Director voor Innovation/Marketing van UNITEDPRINT SE, kondigde vandaag met gepaste trots aan: “We hebben maar iets meer dan een jaar nodig gehad om onze expertise om te zetten in een gratis web-to-print shop, met een WYSIWYG-editor, fotosoftware en een website die is geoptimaliseerd voor mobiel gebruik voor elke partner die er naar eigen inzicht gebruik van maken. Gedurende deze tijd hebben we meer dan 20.000 pre-registraties gekregen voor ons USS-partnerprogramma.” En hij voegde daaraan toe: "Half februari 2016 hebben we ons programma daadwerkelijk online gemaakt, waarna onze eerste partners hun shop gingen opzetten. Sinds die tijd hebben ze voortdurend hun producten via het internet verkocht. Met trots kondig ik dan ook aan dat we vandaag de 250e USS web-to-print shop op de Drupa in Düsseldorf aan onze nieuwste partner konden overhandigen. Hun bedrijf kan nu zonder extra kosten en zonder beperkingen concurreren in een gigantische online printmarkt.”

De online printer staat tot 10 juni op de Drupa in Düsseldorf in hal 07a, stand E30, en beantwoordt graag alle vragen over de USS Partnershops. Als u geïnteresseerd bent om mee te doen aan het programma, maar de beurs niet kunt bezoeken, kunt u zich registreren voor het programma op www.unitedprintshopservices.com/. Voordat u zich registreert, kunt u ook de USS Demo Shop bezoeken om er zelf achter te komen welke verscheidenheid aan diensten dit moderne shopsysteem te bieden heeft.

Unitedprint Shop Services (USS) is een merk van UNITEDPRINT SE en is samen met haar merken print24, Easyprint, Unitedprint, getprint, printwhat, FIRSTPRINT, DDK PRINT BIG, infowerk en Unitedprint Shop Services (USS) een van de toonaangevende bedrijven wereldwijd op het gebied van online printen. Het bedrijf voorziet haar klanten van klassiek drukwerk zoals pamfletten, posters, ansichtkaarten, brochures, visitekaartjes, briefpapier, naast producten van hoge kwaliteit in de sectoren textieldruk, fotoafdrukken, drukwerk op groot formaat en gastronomie. Meer dan 700 werknemers werken dag en nacht met de allernieuwste technologie in een productieruimte van meer dan 10.000 m². Het bedrijf heeft vestigingen in 26 landen: Oostenrijk, België, Brazilië, Canada, China, Tsjechische Republiek, Denemarken, Finland, Duitsland, Griekenland, Nederland, Hongarije, Ierland, Italië, Luxemburg, Noorwegen, Polen, Portugal, Slowakije, Slovenië, Spanje, Zweden, Zwitserland, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal die als enige juridische geldigheid beoogt.

unitedprint.com SE
Maria Lehmann