Clientron stelt nieuwste Thin Client en afrekenproducten tentoon op Computex Taipei 2016

“Clientron offers comprehensive Thin Client and POS products lineup at Computex 2016,” said Kelly Wu, President & CEO of Clientron. (Photo: Business Wire)

TAIPEI, Taiwan--()--Clientron Corp., een internationaal toonaangevende aanbieder van Thin Client, afrekensystemen en ingebouwde systemen, introduceert zijn nieuwste producten met innovatief ontwerp op Computex 2016, dat van 31 mei tot 4 juni 2016 in Tapei. Clientron onthult daar zijn nieuwe Thin Client IT800, met industriƫle PC-kwaliteit, en R800 voor algemene Thin Client-applicaties. Tegelijkertijd stelt Clientron zijn zijn gloednieuwe alles-in-een-afrekenterminals uit de serie Bello tentoon. De reeks bevat een ingebouwde NFC-lezer en een dubbel klantenscherm voor groter gebruiksgemak. Op de show hebben bezoekers ook de kans de voordelen van groene technologie, innovatief ontwerp en betrouwbare kwaliteit die Clientron met zijn apparaten levert.

Clientron Corp.
Joan Chuang, 886-2-26987068