Hilton HHonors introduceert Unlimited Bonus Promotion, met veel punten en geen kleine lettertjes

MCLEAN, Va.--()--Hilton HHonors, het klantenbindingsprogramma voor de 13 hotelketens van Hilton Worldwide, maakt het met een gloednieuwe promotie eenvoudiger punten te benutten. Leden die direct een boeking doen en overnachten in een hotel uit het portfolio van Hilton Worldwide krijgen dubbele punten voor alle overnachtingen tussen 1 mei en 31 augustus 2016, zonder verplichtingen. Om het verdienen van punten minder complex te maken en alle leden in staat te stellen hun droombestemming sneller te bereiken, heeft de Unlimited Bonus Promotion geen bovengrens aan het aantal punten die deelnemers kunnen verdienen, geen uitzonderingen en vereist minimum aan overnachtingen. Met de promotie winnen geregistreerde leden van Hilton HHonors die direct boeken dubbele punten voor iedere overnachting in Hilton Hotels & Resorts, Waldorf Astoria Hotels & Resorts, Conrad Hotels & Resorts, Canopy by Hilton, Curio – A Collection by Hilton, DoubleTree by Hilton, Embassy Suites by Hilton, Hilton Garden Inn, Hampton by Hilton, Tru by Hilton, Homewood Suites by Hilton, Home2 Suites by Hilton en Hilton Grand Vacations.

Blake Rouhani
Hilton Worldwide