GE Digital, IEEE en Schneider Electric in raad van bestuur OpenFog Consortium

FREMONT, Calif.--()--Het OpenFog Consortium (OpenFog) maakt bekend dat het een verbintenis aangaat met het Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE); dat nieuwe bestuursleden van GE Digital, het IEEE en Schneider Electric zijn aangetreden; dat het consortium 17 nieuwe leden telt; en dat het voor het eerst een country-team heeft in Japan. Deze ontwikkelingen wijzen erop dat fog computing snel groeit en kan rekenen op interesse op de markt. De nieuwe leden zijn toonaangevend in het onderzoek naar fog computing en aanverwante technologieën. Zij steunen het werk van OpenFog, dat ijvert voor een open referentie-ontwerp voor fog computing dat inlichtingen binnen een volledig IoT-systeem ondersteunt.

OpenFog Consortium
Jennifer Kupferman, 510-492-4027