TEC360: alternatief voor Google Search Appliance dat zijn sporen heeft verdiend

TEC360 Insights kiest Mindbreeze InSpire

MEXICO CITY--()--Zoals gemeld door de media, wordt de Google Search Appliance (GSA) beëindigd (fortune.com). Gezien de uitgebreide kennis en ervaring van TEC360 Insights met betrekking tot de Google Search Appliance, lag deze stap al enkele jaren in het verschiet en kwam deze niet als een verrassing. Een jaar geleden begon TEC360 Insights met een grondige evaluatie van vooraanstaande zoekproviders, en na uitgebreid testen werd Mindbreeze InSpire gekozen als opvolger van GSA.

TEC360 Insights heeft alle belangrijke providers en opensourceprojecten geëvalueerd. Na uitgebreide vergelijkingen waarbij werd gekeken naar alle belangrijke aspecten als een naadloze overstap en geavanceerde functionaliteit (zoals kunstmatige intelligentie of professionele zoektoepassingen) werd gekozen voor Mindbreeze. De geringe complexiteit van het migratieproces en de unanieme positieve feedback van bestaande klanten en IT-analisten zorgden ervoor dat de uiteindelijke beslissing eenvoudig was.

"Na een jaar van nauwe samenwerking met Mindbreeze en de overstap vanaf vele Google Search-toepassingen, kunnen we alleen maar zeggen dat we de juiste keuze hebben gemaakt," aldus Carlos Meyer Amor, Director de Consultoría y Desarrollo van TEC360 Insights. "We stellen ons graag beschikbaar als aanspreekpunt voor best practices voor GSA-klanten in Latijns-Amerika en voor GSA-partners die momenteel bezig zijn met evaluatie van providers."

TEC360 Insights is de algemene distributeur voor Mindbreeze InSpire in Latijns-Amerika en erkend expert met uitgebreide ervaring op het gebied van best practices voor het vervangen van de Google Search Appliance.

TEC360 Insights

TEC360 biedt innovatieve services en oplossingen voor grote en middelgrote bedrijven in Mexico en Latijns-Amerika, met het doel bedrijven te helpen om hun concurrentiepositie te versterken.

TEC360
Ricardo Shuck Bello