CEA maakt programma voor uitverkochte CES Unveiled Paris bekend

ARLINGTON, Va.--()--De Consumer Electronics Association (CEA) ® heeft vandaag bekendgemaakt dat onder de panelleden voor de derde jaarlijkse CES Unveiled Paris topbestuurders van La Poste, Legrand en Atol zijn. CES Unveiled Paris is een industrie-evenement waar innovatieve technologiebedrijven, pers, bedrijfsanalisten, inkopers en belangrijke beïnvloeders van consumententechnologie samenkomen om nieuwe producten en technologietrends te tonen in de aanloop naar CES ® 2016. Het evenement, dat gepland staat voorwoensdag 21 oktober 2015, vindt plaats in het Pavillon Cambon-Capucines in Parijs.

Tijdens het uitverkochte evenement is er een CES persconferentie met aankondigingen van CEA-voorzitter en ceo Gary Shapiro, een presentatie over trends in de consumententechnologie van CEA’s hoofdeconoom en senior onderzoeksdirecteur Dr. Shawn DuBravac, een paneldiscussie met toonaangevende topmannen uit de industrie en een netwerkreceptie waar innovaties van meer dan 40 bedrijven worden getoond.

Consumer Electronics Association (CEA)®
Allison Fried, 703-907-7603