GN ReSound opent productie- en distributiefaciliteit in Johor, Maleisië ter ondersteuning van groei

GN ReSound's new 5,000 square meters manufacturing and distribution facility in Kulaijaya, Johor, Malaysia expands GN ReSound's global production capacity and will also serve as a new distribution hub for the region. (Photo: Business Wire)

KOPENHAGEN, Denemarken--()--GN ReSound, leider in innovatieve hoortechnologieën, heeft zijn nieuwste productie- en distributiefaciliteit in de Maleisische plaats Kulaijaya, in de staat Johor, met een officiële ceremonie geopend. De nieuwe vestiging van vijfduizend vierkante meter vergroot de wereldwijde productiecapaciteit van GN ReSound en doet tevens dienst als distributieknooppunt binnen de regio.

Anders Hedegaard, ceo van GN ReSound, presenteerde het evenement, dat werd bezocht door Maleisische en Deense hoogwaardigheidsbekleders, onder wie de Deense ambassadeur in Maleisië Nicolai Ruge en de Maleisische minister van internationale handel en industrie Yang Berhormat Dato’ Sri Mustapa Mohamed. Daarnaast woonden internationale leidinggevenden van GN ReSound en nieuwbakken werknemers van het bedrijf de opening bij. De ceremonie bestond ook uit een rondleiding, productdemonstraties en een persconferentie voor media.

GN ReSound
John Procter, +1-703-587-9967