Multimedia, Inc. is exclusieve marketingvertegenwoordiger vliegveld Sao Paulo Guarulhos

ORLANDO, Fla.--()--Multimedia, Inc. (www.multimediausa.com), een toonaangevende mediavertegenwoordiger uit de Verenigde Staten, is begonnen aan de internationale vertegenwoordiging van Modern Mídia en zijn mediaportfolio, met onder andere het vliegveld Sao Paulo Guarulhos. Modern Mídia, dat voor het grootste deel in handen is van Bandeirantes TV Network, bezit enkele van de beste buitenreclamefaciliteiten van Brazilië. Sao Paulo Guarulhos, ook wel bekend als GRU Airport, is de grootste luchthaven van Latijns-Amerika.

In de aanloop naar de Olympische Spelen van 2016 in Rio de Janeiro hebben op GRU Airport grote uitbreidingsprojecten plaats, zoals de aanleg van nieuwe star- en landingsbanen. Het vliegveld restaureert twee terminals, nadat het eerder een derde terminal had geopend. Daarmee wil GRU Airport de best mogelijke dienstverlening bieden aan de circa honderdduizend passagiers die de luchthaven dagelijks ontvangt. Terminal 3 is vergelijkbaar met de beste vliegvelden ter wereld en steunt op moderne technologie die de passagiersstromen veilig en ontspannen in goede banen leidt.

Multimedia, Inc.
Carol Souza, +1-407-903-5000 x249