Momentum open ethernet groeit dankzij grote demonstratie door Microsoft, Dell, Metaswitch en Mellanox

SUNNYVALE, Calif. & YOKNEAM, Israël--()--Mellanox® Technologies, Ltd., een toonaangevende aanbieder van hoogwaardige tussenkoppelingen voor datacenters en opslagsystemen, heeft vandaag bekendgemaakt dat zijn ethernetschakelaars een rol vervullen binnen de grootschalige demonstratie van een Azure Cloud Switch (ACS) met SAI op de Londense conferentie SIGCOMM. Mellanox, Microsoft, Dell, Metaswitch en andere bedrijven demonstreren een volledig cloudsysteem dat is gebaseerd op open-ethernetschakelaars en aanverwante software, maar ook interoperabiliteit tussen afzonderlijke verkopers mogelijk maakt. Open ethernet vergroot de keuzemogelijkheden en zorgt voor flexibiliteit, wat kosteneffectieve ethernetdatacenters mogelijk maakt.

De demonstratie behelst open-ethernetschakelingen en de zogeheten Open Compute Project (OCP) Switch Abstraction Interface (SAI)-software. SAI stelt applicaties en ethernetprotocolpakketten in staat naadloos te opereren op een hardwareplatform dat compatibel is met ethernet. Mellanox is het eerste bedrijf dat een open SAI-layer – een integraal deel van zijn ethernetschakelsystemen – levert.

Mellanox Technologies, Ltd.
Press/Media Contact