William Margaritis nieuwe vicevoorzitter Corporate Affairs van Hilton Worldwide

William Margaritis Joins Hilton Worldwide as Executive Vice President of Corporate Affairs (Photo: Business Wire)

MCLEAN, Va.--()--Hilton Worldwide heeft vandaag bekendgemaakt dat William Margaritis uitvoerend vicepresident van de afdeling Corporate Affairs wordt. Margaritis zal deze functie vanaf eind augustus bekleden en werkt in die hoedanigheid in het hoofdkantoor van het bedrijf in McLean, in de staat Viriginia. Eerder werkte Margaritis vijftien jaar lang als senior vicepresident van de afdeling Global Communications en Investor Relations van FedEx Corporation.

Bij Hilton geeft Margaritis leiding aan de interne en externe communicatie, relaties met de overheid en wereldwijde initiatieven voor verantwoord ondernemen. Zijn werkzaamheden vallen onder de verantwoordelijkheid van Christopher J. Nassetta, ceo van Hilton Worldwide. Margaritis zal deel uitmaken van het uitvoerende bestuur van het bedrijf.

Chris Brooks
Hilton Worldwide