SkyTouch Technology benoemt nieuwe ceo

SkyTouch Technology Announces New Chief Executive Officer Jonah Paransky (Photo: Business Wire)

PHOENIX--()--SkyTouch Technology heeft vandaag bekendgemaakt dat Jonah Paransky de nieuwe ceo van het bedrijf wordt. SkyTouch Technology is een aanbieder van de meest gebruikte cloudbased systemen voor hotels. Paransky heeft meer dan twintig jaar ervaring in het bestuur en de marketing van B2B-softwarebedrijven. Hij was werkzaam bij bedrijven uit de internationale Fortune 500 maar ook bij startende bedrijven die nieuwe producten op de markt brengen en grote groeikansen hebben.

“Dit is een enthousiasmerende periode voor SkyTouch en ik ben vereerd dat ik mag helpen met het versterken van onze positie als leiden in systemen voor hotelbestuur”, zei Paransky. “We zetten ons in voor technologische innovatie en ik ben werk met toewijding aan een strategische visie die SkyTouch naar een hoger plan tilt en zijn klantenbestand laat groeien.”

Doug Hogan, Sr. Director, Operations
Office: 602-337-2916