InnerWorkings benoemt Jeffrey Pritchett tot financieel bestuurder

CHICAGO--()--InnerWorkings, Inc., een toonaangevende marketingfirma, heeft vandaag bekendgemaakt dat Jeffrey P. Pritchett het bedrijf per augustus 2015 versterkt als uitvoerend vicevoorzitter en financieel bestuurder.

Pritchett komt van Cerberus Operating and Advisory Company, LLC (COAC), een filiaal van Cerberus Capital Management, L.P., waar hij sinds mei 2013 werkte als senior uitvoerend bestuurder en sinds het begin van 2015 als hoofd financiƫn. In dienst van COAC hielp Pritchett talloze bedrijven uit het portfolio van Cerberus bij het verbeteren van hun financiƫle en operationele prestaties. Daarnaast bevorderde hij strategische initiatieven en gaf hij leiding aan operationele due-diligence voor investeringen van Cerberus. Eerder werkte hij als interim-voorzitter van de raad van bestuur van TransCentra en als bestuursraadslid van Remington Outdoors Company.

InnerWorkings, Inc.
Leigh Segall, (312) 642-3700