Westinghouse breidt uit in Braziliƫ

Jaime Wallwitz Cardoso (RIGHT), president, Nuclebras Equipamentos Pesados S.A. (NUCLEP) joins Graham Cable (LEFT), vice president, Westinghouse Electric Company to sign a Memorandum of Understanding that would further strengthen Brazil’s energy sector. (Photo: Business Wire)

PITTSBURGH--()--Westinghouse Electric Company heeft een memorandum van overeenstemming getekend met Nuclebras Equipamentos Pesados S.A. (NUCLEP) om samen te werken aan de productie van AP1000- kerncentraleonderdelen en -uitrusting in Braziliƫ. De twee bedrijven ondertekenden het memorandum in Rio de Janeiro in Braziliƫ.

"Westinghouse kijkt er, in het kader van zijn streven naar lokalisering, naar uit samen te werken met NUCLEP en andere partners om de technische capaciteit en infrastructuur van de Braziliaanse energiesector te versterken", zei vicevoorzitter van Westinghouse in Latijns-Amerika Carlos Leipner.

Westinghouse Communications
Sheila Holt, +1-412-374-6379