Interactive Brokers lanceert nieuwe Investors' Marketplace

GREENWICH, Conn.--()--Interactive Brokers Group, Inc. kondigt met tevredenheid de lancering van de Investors' Marketplace aan, een baanbrekende online dienst waar handelaars en investeerders, financiƫle adviseurs, fondsenbeheerders, researchanalysten, technologieaanbieders, bedrijfsontwikkelaars en beheerders elkaar kunnen ontmoeten en zaken kunnen doen.

De Investors' Marketplace staat deelnemers toe om te zoeken naar een wijde verscheidenheid aan aanbieders van investeringen en andere derdepartijdienstverleners en hun diensten te adverteren aan individuele en institutionele investeerders wereldwijd. Om hun diensten aan te bieden hebben adviseurs, geldmanagers, hedgefunds en handelaars een account bij IB hebben. Andere derdepartijdienstverleners, zoals bedrijven op het gebied van compliance, legal en administratie, kunnen zich zonder een IB-handelsrekening registreren.

Interactive Brokers Group, Inc.
Media:
Caitlin Duffy, 203-913-1369

Interactive Brokers Group, Inc.
Media:
Caitlin Duffy, 203-913-1369