Samsung Galaxy S6 en S6 Edge uitgerust met MirrorLink

Mobile World Congress 2015

BARCELONA, Spain--()--Het Car Connectivity Consortium (CCC), een organisatie ter bevordering van telefoongerichte technologie voor connectiviteit in de auto, heeft vandaag bekendgemaakt dat de nieuwe Samsung Galaxy S6 en S6 Edge zijn uitgerust met MirrorLink. De implementatie onderstreept nogmaals dat Samsung toegewijd de wereld van mobiele technologie blijft vormgeven. Daarbij hoort ook deze uitbreiding van de Galaxy-ervaring naar auto's. Met miljoenen massaal geproduceerde auto's die MirrorLink ondersteunen, maakt het bedrijf de weg vrij voor een aan het dashboard gekoppelde smartphone.

"De distributie op 's wereld populairste Samsung-producten, waaronder de Samsung Galaxy S5, Note 4, Note Edge en nu de Galaxy S6 and S6 Edge, bevestigt nogmaals dat miljoenen consumenten MirrorLink in handen hebben", zei Alan Ewing, voorzitter en uitvoerend bestuurder van het CCC. "De diversiteit van telefoons en auto's met MirrorLink heeft de belofte van een aangesloten auto waargemaakt. Met zulke grootschalige implementaties kunnen ontwikkelaars doen waar ze het beste in zijn - innovatieve apps ontwikkelen die de rijervaring veranderen."

Finn Partners for the CCC
Ty Sheppard, 415-249-6775