SynteractHCR breidt senior bestuur uit met vicevoorzitter Etienne Drouet

SAN DIEGO--()--SynteractHCR, aanbieder van uitbesteed onderzoek, heeft Etienne Drouet aangenomen als vicevoorzitter voor strategische ontwikkeling. Deze nieuwe functie is in het leven geroepen om de expertise op gebied van oncologie en complex onderzoek te verdiepen. De toevoeging van extra ervaring aan een reeds competent bestuur levert nieuwe perspectieven op en verbetert de capaciteiten van het team. Het bedrijf blijft zich richten op het kleine en middelgrote biofarmaceutische segment.

Etienne Drouet heeft meer dan twintig jaar aan ervaring in het bestuur, projectmanagement en klinisch onderzoek en ontwikkeling binnen de sector van uitbesteed biofarmaceutisch onderzoek. Bij SynteractHCR maakt hij deel uit van het senior bestuur, dat hij helpt met de ontwikkeling van een bedrijfsstrategie en bedrijfsmodellen. Zijn primaire doel is het waarborgen van uitmuntendheid in de operationele levering aan klanten. Hij rapporteert rechtstreeks aan CEO Wendel Barr.

Clearpoint Agency
Ryan Sabatini, 760-230-2424
ryan@clearpointagency.com

Release Summary

SynteractHCR, a global, full-service contract research organization, has expanded its senior management team by hiring Etienne Drouet as vice president, strategic development.

Clearpoint Agency
Ryan Sabatini, 760-230-2424