Historische samenvoeging creëert grootste advocatenkantoor ter wereld

New firm logo (Graphic: Business Wire)

BEIJING--()--Tijdens een ondertekeningsceremonie hebben 大成 (uitgesproken als Da TSJUNG), een toonaangevend Chinees advocatenkantoor, en Dentons, een internationaal advocatenkantoor uit de top tien, als historische primeur een samenvoeging aangekondigd die uniek is in de sector. Het resulterende advocatenkantoor zal het enige zijn dat naadloos diensten verleent in Afrika, Pacifisch- en Centraal-Azië, Canada, Europa, het Midden-Oosten, de Gemenebest van Onafhankelijke Staten en de Kaukasus, het Verenigd Koninkrijk, de Verenigde Staten en alle bestuurlijke gebiedsindelingen van China.

De nieuwe firma heeft meer dan 6500 juristen en professionals op meer dan 120 locaties in meer dan vijftig landen. Het is de eerste combinatie van een toonaangevend Chinees kantoor en een internationaal advocatenkantoor uit de top tien.

Dentons
Ashley Burke, 469-601-5362