ImaCor introduceert alles-in-een-platform voor hemodynamiek

ImaCor all-in-one hemodynamic management platform with hTEE technology enabled by a ClariTEE probe and 510(K) cleared hTTE probe (Photo: Business Wire)

GARDEN CITY, N.Y.--()--ImaCor, Inc., ontwikkelaar van 's werelds eerste en enige hemodynamische, transoesofagale echocardiografische technologie, heeft donderdag zijn alles-in-een-platform voor geavanceerd management van de bloedsomloop gepresenteerd. ImaCor heeft bovendien van de Amerikaanse Food and Drug Administration toestemming gekregen voor de vermarkting van een transthoracale echocardiografische probe. Daarmee is het platform van ImaCor de eerst van zijn soort voor hemodynamisch beheer.

Het platform bestaat onder meer uit een ClariTEE-probe, die 72 uur in het lichaam kan blijven. Daarnaast heeft het platform een transthoracale probe. Een dashboard laat gegevens zien over het functioneren van het hart. De weergave op het beeldscherm gaat tot een diepte van 18 centimeter en heeft een resolutie van 7 mHz. Tot slot is het platform ook uitgerust met een echosystemen van Zura.

Media Inquiries:
ImaCor, Inc.