Professionals vertellen over 4K-technologie van Panasonic

In addition to transforming TV broadcasts and images of all kinds, 4K is going to touch peoples' lives with major solutions in a wide range of locations, including retail stores and art galleries, and a variety of different fields, such as security, architecture, and medicine. (Photo: Business Wire)

OSAKA, Japan--()--De term 4K valt tegenwoordig vaak. Hoewel de meeste mensen denken dat dit enkel staat voor prachtige tv-beelden, heeft 4K in werkelijkheid een diepere betekenis. In een video vertelt Yoshiyuki Miyabe, topman van Panasonic AVC Networks Company, wat echt van belang is in de wereld van 4K. "De sprong van HD naar 4K is een van de grootste veranderingen in de afgelopen twintig jaar", beschrijft hij de transitie zelf.

Naast het aanbieden van uiteenlopende zakelijke systemen, belooft 4K verdere vooruitgang in de wereldwijde, veilige levensstijl die Panasonic nastreeft.

Panasonic Corporation
Global Communication Group