Hytera garandeert goedlopende communicatie voor WGC-HSBC 2014

Hytera DMR portable terminal PD688 with brilliant metal frame design can be seen everywhere around the course on the scorers, referees, marshals, IMG staff and PGA officials (Photo: Business Wire)

SHENZHEN, China--()--WGC-HSBC 2014 was een groot succes toen het op 9 november in Sjanghai eindigde. Voor het toernooi leverde de officiële radioleverancier Hytera bijna 200 digitale tweeweg-radio- en algemene communicatieoplossingen op het gebied van scoring management, reglementering, veiligheid en hospitality.

De resultaten van het frequent vernieuwde klassement tijdens het heftige en strak georganiseerde toernooi van 4 dagen werden geleverd door een professioneel scoring managementteam van de European Tour. Het team verschaft instant gegevens aan verschillende relevante websites zoals WGC, HSBC Golf, PGA Tour en European Tour die deze online uitzenden. Dit vormt een belangrijk onderdeel van het gehele gebeuren waarbij grote vraag bestaat naar realtime communicatie. “Op de course is radio uiterst belangrijk, want dit verschaft ons informatie van de tees uit de eerste hand,” aldus Paul White, Scoring Services Manager van de European Tour. “De radiokwaliteit die Hytera deze week leverde was uitstekend. De ontvangst was op het hele golfterrein zeer helder en dit maakt het werk voor ons ook eenvoudiger. Als die niet zo helder was, zouden wij de grootste moeite hebben om goed de correcte informatie te horen,” voegde Paul hieraan toe.

Tijdens de hele wedstrijdperiode is de draagbare PD688-terminal van Hytera DMR met het glanzende metalen frameontwerp overal op het terrein te zien in de handen van de scoorders, scheidsrechters, begeleiders, IMG-medewerkers en PGA-functionarissen. “Voor het vergelijken van de resultaten is de communicatie een van de belangrijkste factoren om een succesvol toernooi te garanderen. Wij zijn verheugd dat Hytera met haar communicatieapparatuur hier aanwezig is en met ons samenwerkt. De producten zijn van zeer goede kwaliteit,” verklaarde Dai Hai Yan, Tournament Director van IMG Golf.

Over Hytera

Hytera werd opgericht in 1993 in Shenzhen, China. Het bedrijf is uitgegroeid tot een belangrijke speler in de PMR-communicatiesector (professionele mobiele radio) met een groot klantenbestand dat meer dan 80 landen en regio's wereldwijd bestrijkt. Hytera hecht waarde aan innovatie en investeert meer dan 15% van haar inkomsten per jaar in onderzoek en ontwikkeling. Hytera is actief betrokken bij de ontwikkeling van mondiale PMR-normen, en is een van de weinige radiocommunicatieleveranciers die uitblinken op het gebied van alle drie de mainstream digitale standaarden, namelijk TETRA (Terrestrial Trunked Radio), DMR (Digital Mobile Radio) en PDT (Professional Digital Trunking).

Hytera Communication Corp., Ltd.
Media-onderzoek
Johnny Jian, +86 755 26972999
johnny.jian@hytera.com
Chloe Hong, +86 755 26972999
chloe.hong@hytera.com

Hytera Communication Corp., Ltd.
Media-onderzoek
Johnny Jian, +86 755 26972999