Hilton HHonors deelt dubbele punten uit

MCLEAN, Va.--()--Hilton HHonors, het klantenbindingsprogramma van de twaalf hotelketens van Hilton Worldwide, onthulde donderdag zijn nieuwste internationale actie, Double Up. Voor het eerst mochten Hilton HHonors-leden stemmen op hun favoriete eindejaarspromotie.

De stemmen zijn geteld en vanaf 1 november 2014 tot 31 januari 2015 verdienen Hilton HHonors-leden dubbele HHonors-punten vanaf hun tweede verblijf in een vestiging van Hilton Hotels & Resorts, Waldorf Astoria Hotels & Resorts, Conrad Hotels & Resorts, Curio - A Collection by Hilton, DoubleTree by Hilton, Embassy Suites Hotels, Hilton Garden Inn, Hampton Hotels, Homewood Suites by Hilton, Home2 Suites by Hilton en Hilton Grand Vacations.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

Blake Rouhani
Hilton Worldwide