United Shop Services op Photokina

Geld verdienen met aantrekkelijke partnerprogramma’s

Photokina 2014

RADEBEUL, Duitsland--()--De partnerprogramma’s van United Shop Services (USS) verschaffen eenvoudige toegang tot e-commerce voor de printbranche, creatieve branche en ondernemingen. De programma’s bieden partners enorme mogelijkheden om geld te verdienen, zonder kosten of risico’s. United Shop Services, een merknaam van unitedprint.com SE, zal deze aantrekkelijke partnerprogramma’s introduceren tijdens de Photokina in Keulen, van 16 tot 21 september 2014.

Tijdens deze prominente internationale handelsbeurs voor imaging kunnen geïnteresseerde partijen zich begeven naar Stand D019 in hal 9.1 voor professioneel advies over de verschillende programma’s: "Word reseller", "Word een online printshop", "Designs en foto’s kopen en verkopen" en "Geld verdienen met het delen van designs en foto’s".

Word reseller

Resellers verkopen hun producten via hun eigen web-to-printshop en profiteren van de ervaring en productiefaciliteiten van een van de meest succesvolle ondernemingen op het gebied van internetprinting in Europa. Dankzij het brede assortiment van producten en diensten, dat ook nog eens voortdurend groeit, de lage prijzen, de snelle levering, de hoge kwaliteit en de persoonlijke service, 24 uur per dag, 7 dagen in de week, kan directe toegang worden verkregen tot een wereldwijd verkoopvolume van €100 miljard, zonder zelf ook maar een cent te hoeven investeren - eenvoudig, gratis en direct!

Word een online printshop

Online printbedrijven beschikken over eigen printfaciliteiten Ze verkopen via hun eigen web-to-printshop, prijzen hun eigen artikelen aan en beheren (in real-time) welke online bestellingen ze zelf willen produceren en welke ze willen uitbesteden. Ze profiteren van de nieuwste shop- en editortechnologieën, alsmede een uitgebreid serviceaanbod - zonder installatiekosten, vergoedingen, minimum looptijd of minimum omzet. Eenvoudig, gratis en direct!

Designs en foto’s kopen en verkopen

U kunt afzonderlijke designs en foto’s kopen van en verkopen aan professionele designers en fotografen, met toegang tot een onbegrensde internationale markt. Ons wereldwijde platform voor creatieve diensten biedt klanten de mogelijkheid tenders uit te schrijven voor design- en fotoprojecten. Creatieve mensen van over de hele wereld kunnen meedoen aan deze tenders.

Geld verdienen met het delen van designs en foto’s

Verdien geld met het delen van uw eigen designs en foto’s. Uw werken worden opgenomen in de design- en fotogalerieën van een groot aantal online printshops en kunnen door hun klanten worden gebruikt. Profiteer van de toegang tot deze onbegrensde markt, bepaal uw eigen prijzen en verdien geld met uw eigen designs en foto’s - eenvoudig, gratis en direct!

De tekst van deze aankondiging in de oorspronkelijke brontaal geldt als de officiële, gezaghebbende versie. Vertalingen worden slechts voor het gemak geleverd, en dienen te worden geraadpleegd onder verwijzing naar de tekst in de brontaal. De oorspronkelijke tekst in de brontaal is de enige versie van de tekst die wordt geacht rechtsgeldig te zijn.

unitedprint.com
Maria Lehmann, 0049(0)351/27225388