Toshiba''s strategie voor IC''s met gemengd signaal

TOKYO--()--Toshiba's bedrijfstak voor IC's met een gemengd signaal richt zich bij zijn productie op drie velden: de auto-industrie, communicatie en motorcontrole. De kracht van deze afdeling schuilt in het rekening houden met de wensen van de klant.

In 2014 breidt Toshiba's afdeling voor IC's met gemengd circuit de samenwerking met andere bedrijfseenheden uit. Hierbij profiteert deze eenheid van de aanwezige technologische kennis en expertise, bijvoorbeeld in de herkenning van afbeeldingen en motorbesturing. De verbetering van geïntegreerde oplossingen en promotie van nieuwe marktontwikkelingen, in samenwerking met andere Toshiba-bedrijven, vergroot de concurrerende kracht van Toshiba's IC's met gemengd signaal.

Toshiba Corporation
Semiconductor & Storage Products Company