GSMA onthult eerste sprekers Mobile 360 Series-Africa

Mobile 360 Series-Africa

LONDON--()--De GSMA heeft vandaag de eerste namen bekendgemaakt van sprekers op de conferentie Mobile 360 Series-Africa. Leidinggevenden van Alliance for Affordable Internet, Econet Zimbabwe, Facebook, inVenture, Lumos, MTN Group, Opera Software, Safaricom, Samsung en Standard Bank houden een toespraak tijdens de conferentie over trends in de mobiele communicatie.

Mobile 360-Africa vindt plaats van 5 tot 7 november in het Clock Tower Conference Centre in Kaapstad. Het evenement bestaat naast de toespraken ook uit panelsessies, die voor discussies en interactie met het publiek zorgen. Naast de conferentie leggen nevenprogramma's de nadruk op de initiatieven en activiteiten die GSMA Mobile for Development onderneemt. Ook zijn er workshops, gericht op belangrijke problemen met beleid en regelgeving in de regio.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

For the GSMA
Charlie Meredith-Hardy, +44 7917 298428