Documents To Go® Office Suite nu ook aanvulling voor iOS

DataViz kondigt aan dat de topverkoop van haar officepakket voor mobiele apparatuur Documents To Go® nu ook gratis beschikbaar is voor iOS-gebruikers.

MILFORD, Conn.--()--DataViz, Inc. heeft vandaag aangekondigd dat Documents To Go® Free Office Suite voor iOS op de markt is uitgekomen. Met dit gratis officepakket kunnen gebruikers de Word, Excel en PowerPoint-bestanden lokaal opmaken, bewerken en bewaren, en dit helemaal gratis.

Alle geavanceerde kenmerken van deze release waaronder toegang tot meerdere accounts in de cloudopslag, synchronisatie van desktopbestanden en toegang tot wachtwoordveilige bestanden, zijn te verkrijgen via in-app aankoop. Met deze hightechfuncties verdwijnen de advertenties in de applicaties.

“Klanten vereisen bedrijfsproductiviteitsoplossingen voor hun smartphones en tabletten. Zij willen werkelijk hoge prestaties en functies, gratis of voor heel weinig geld,” zei Bonnie Boyle, chief product officer, DataViz, Inc. “Documents To Go Free Office Suite voldoet aan deze verwachtingen. De veeleisende gebruiker heeft nu nieuwe opties en kan de geavanceerde kenmerken via de App-store krijgen.”

Documents To Go-highlights*

Nieuwe spreadsheetfuncties – Nu ondersteuning verkrijgbaar voor weergave van grafieken en illustraties op spreadsheets.

Bewaren van meerdere bestanden en synchronisatieopties– Bewaar en synchroniseer direct met uw iOS-apparatuur, desktop en laptop via Wi-Fi, of clouddiensten (bijv. Dropbox, Google Drive, iCloud, Box, OneDrive en SugarSync).

High fidelity PowerPoint-weergave – Met ondersteuning voor grafiekweergave, MS Office SmartArt en nog veel meer.

InTact Technology™ by DataViz Behoudt het originele formaat van documenten bij het bewerken van bestanden.

*Selecte kenmerken alleen verkrijgbaar via in-app aankoop van Docs To Go, waaronder toegang tot bestanden via clouddiensten, desktop file sync en ondersteuning voor wachtwoordveilige bestanden.

Prijzen & Beschikbaarheid

iOS – Docs To Go Free Office Suite kan gratis worden gedownload op de App-Store. Extra kenmerken zijn verkrijgbaar via in-app aankoop: ondersteuning van clouddiensten ($6,99); desktopbestandsynchronisatie ($6,99); ondersteuning voor wachtwoordveilige bestanden ($6,99); of alle geavanceerde kenmerken samen bij de aankoop van een Premium Pack ($16,99).

Voor meer informatie over de nieuwe Documents To Go kunt u terecht op DataViz.com en/of de Apple App-Store.

Over DataViz

DataViz, Inc., opgericht in 1984, is leider in het ontwikkelen van productiviteitsoplossingen voor iOS, Android, BlackBerry, Windows®, en Mac-platforms. DataViz heeft als partners Microsoft®, Motorola®, BlackBerry, Samsung, en Sharp®.

Alle product- en bedrijfsnamen zijn handelsmerken of gedeponeerde handelsmerken van hun respectievelijke houders. ©2014 DataViz, Inc.

Media:
DataViz, Inc.