Leidinggevenden van Xignite en Wealthfront geven visie op toekomst van vermogensbeheer

SAN MATEO, Calif.--()--Twee topbestuurders van de technologische start-ups Xignite en Wealthfront delen in een webcast hun inzichten met Bill Doyle en online luisteraars.

CEO van Xignite Stephane Dubois en vicepresident van Forrester Research, Inc Bill Doyle bespreken hoe een nieuw digitaal tijdperk veranderingen in vermogensbeheer teweegbrengt. Zij discussiƫren met Andy Rachleff, uitvoerend bestuursvoorzitter van Wealthfront, over de belangrijkste technologische factoren die deze verandering mogelijk maken. Daarnaast vertellen de drie hoe zij de toekomst van vermogensbeheer voor zich zien.

Wealthfront is een verlener van geautomatiseerde investeringsdiensten. Xignite biedt financiƫle marktgegevens via een cloud.

Xignite
Kerry Langstaff, 650-242-4466