Polaris richt afdeling Global Adjacent Markets op

MINNEAPOLIS--()--Polaris Industries Inc. heeft maandag bekendgemaakt dat het enkele opkomende bedrijfsonderdelen samenvoegt in de afdeling Global Adjacent Markets. Matt Homan is benoemd tot president van deze bedrijfsafdeling. De nieuwe tak van de sportvoertuigenfabrikant is per direct actief.

"Gedurende zijn tijd bij Polaris heeft Matt Homan laten zien dat hij het vermogen heeft om het bedrijf te laten groeien en verschillende bedrijfstakken samen te laten komen", lichtte CEO van Polaris Scott Wine de benoeming toe.

"Dankzij zijn achtergrond is hij perfect voor de leiding aan onze vitale Global Adjacent Markets-afdeling, die onze activiteiten in aanpalende markten bijeenvoegt om beter te profiteren van schaal en hulpbronnen. De oprichting van dit bedrijfsonderdeel is een van de grondslagen van onze langetermijnstrategie en we zijn verheugd dat Matt zijn talenten aanwendt voor deze opdracht."

Polaris Industries
Media Contact: