Mavenir Systems introduceert Mobile Videomail

Mavenir Systems' Converged Video and Voicemail solution enables mobile operators to offer an exciting, new differentiated service for their subscribers and enhances their VoLTE service offering. (Graphic: Business Wire)

RICHARDSON, Texas--()--Mavenir Systems, een toonaangevende leverancier van netwerksystemen, heeft vandaag zijn Converged Video and Voicemail-systeem geïntroduceerd. Dit stelt mobiele providers in staat hun klanten een spannende, nieuwe dienst aan te bieden. Daarnaast verbetert het systeem de Voice- en LTE-diensten.

Mavenirs Converged Video and Voicemail-systeem gebruikt algemene functionele componenten, zoals cloud-opslag, verzending van berichten en notificaties die nodig zijn voor de werking van VoLTE en Rich Communications Services. Tegelijkertijd zorgt het systeem voor een naadloze overgang van mobiele netwerken op 4G LTE.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

Mavenir Systems
Maryvonne Tubb, +1-469-916-4393