MPEG LA gaat door met uitbreiding Librassay met toevoeging WARF

DENVER--()--MPEG LA meldt dat de Wisconsin Alumni Research Foundation (WARF) patenthouder is geworden van Librassay, MPEG LA's gelicenseerde rechten voor tests en onderzoeken en instrumenten voor biomarkerdetectie en analyse en onderzoek.

WARF sluit zich aan bij leidende onderzoeksinstanties als Johns Hopkins University; Ludwig Institute for Cancer Research; Memorial Sloan-Kettering Cancer Center; National Institutes of Health (NIH); Partners HealthCare; The Board of Trustees of the Leland Stanford Junior University; The Trustees of the University of Pennsylvania; and University of California, San Francisco.

"The toevoeging van WARF met zijn rijke historie in technologieoverdrachten maakt de al indrukwekkende lijst van biowetenschappelijke onderzoeksinstanties nog onderscheidender", zei Larry Horn, MPEG LA President en CEO.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

MPEG LA, LLC
Tom O’Reilly, 303-200-1710