Lenovo introduceert 'rip & flip' ThinkPad Helix en 1e multimode mini-Ultrabook

ThinkPad Helix fuses laptop, tablet and more with "rip and flip" screen. (Photo: Business Wire)

2013 International CES

LAS VEGAS--()--Lenovo heeft met twee nieuwe laptop/tabletcomputers gelanceerd; de ThinkPad Helix, een premie 'convertible' voor zakelijke gebruikers met een 'rip & flip' ontwerp en een krachtigere en productievere IdeaPad Yoga 11S, de eerste multimode mini Windows 8 Ultrabook uitgerust met krachtige Intel processoren. "Onze familie van convertibles geeft consumenten, studenten, zakenmensen en iedereen daar tussenin zit de mogelijkheid om te kiezen voor de convertible die het best bij hem past", aldus Peter Hortensius, voorzitter van Product Group en senior vicepresident van Lenovo. De ThinkPad Helix geeft zakelijke professionals twee apparaten met een uitzonderlijke behuizing. Het is een dunne en lichte Ultrabook met een afneembare Windows 8 tablet.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

Lenovo
Kristy Fair, 919-257-6329