Innovatieve biotechbedrijven en investeerders komen bijeen op Biotech Showcase2013 in San Francisco

Biotech Showcase 2013

CARLSBAD, Calif. & NEW YORK & SAN FRANCISCO--()--De Biotech Showcase 2013 conferentie voor beleggers en verwelkomt op 7 januari in San Francisco een aantal van de meest innovatieve biotechbedrijven. De Biotech Showcase 2013 conferentie voor beleggers en verwelkomt op 7 januari in San Francisco een aantal van de meest innovatieve biotechbedrijven. Het evenement wordt gehouden in het Parc 55 Wyndham San Francisco - Union Square en krijgt naar verwachting meer dan duizend managers uit de biowetenschappelijke sector over de vloer. Bedrijven die het bijwonen zijn onder anderen Acorda Therapeutics, Biodesix, Blend Therapeutics, Contrafect Corporation, Cytori Therapeutics, Livtech, Inc, PTC Therapeutics en Sucampo Pharmaceuticals. Dit platform is een van de beste manieren voor bedrijven om veel private en publieke investeerders en potentiële zakelijke partners te ontmoeten.

EBD Group, Inc.
Erin Righetti, Manager, Public Relations
+1 760-930-0500
erighetti@ebdgroup.com
Tiberend Strategic Advisors, Inc.
Jason Rando, Exec. Vice President & COO
+1 212-827-0020
jrando@tiberend.com

EBD Group, Inc.
Erin Righetti, Manager, Public Relations
+1 760-930-0500
erighetti@ebdgroup.com
Tiberend Strategic Advisors, Inc.
Jason Rando, Exec. Vice President & COO
+1 212-827-0020